Friday, April 26, 2013

Kedai Handbag Online

Assalamualaikum.. Wah! rindunya kepada blog Aksara Motivasi setelah sekian lama tidak meng update sebarang artikel. Walaupun tak pasti ramai tak pembaca yang sudi singgah di blog ini.. hehee.. Apapun sebenarnya saya sangatlah sibuk menguruskan perniagaan handbag secara online di dalam facebook, blog dan website. Sehinggakan saya kesuntukan masa untuk berkongsi sebarang artikel motivasi, diari diri atau apa-apa bahan yang menarik buat tatapan semua pembaca yang tersayang. 


 
Alhamdulillah! setelah menghadiri pelbagai kursus dan seminar perniagaan online di sekitar Kuala Lumpur pendapatan sampingan telah meningkat dan mencapai target yang diharapkan. Namun begitu masih banyak lagi perkara yang perlu dipelajari dan dipertingkatkan lagi. Semalam saya juga telah meng upgrade blog kedai Indah yang telah lama bersawang.. heheee. Sebelum ini saya hanya fokus kepada facebook semata-mata. Sedangkan blog juga mampu membantu mengembangkan perniagaan Kedai Indah dengan lebih baik.


Cantik tak? hehee...



So, kepada anda yang ingin  mengetahui perkembangan bisnes handbag secara online jemputlah singgah ke blog KEDAI INDAH kami. Semoga usaha ini diberi kekuatan dan keberkatan oleh Allah s.w.t. Anda juga dijemput LIKE us at Fanpage KEDAI INDAH untuk mengetahui stok handbag yang terbaru dari kami okey!
 
Sekian dahulu untuk kali ini. Mohon doa anda semua untuk kejayaan KEDAI INDAH. Terima kasih. Salam sayang dari Fifah Nazri.

2 comments:

outbound malang said...
This comment has been removed by a blog administrator.
outbound malang said...
This comment has been removed by a blog administrator.