Tuesday, April 26, 2011

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET

Inilah premium beautiful yang sungguh hebat!!

Mesti ramai yang telah mendengar mengenai Corset Premium Beautifulkan? 
Namun, saya yakin jika anda belum mencubanya tentu tidak percaya
 dengan keberkesanan produk yang sungguh hebat ini.



FIR - rahsia PB yang banyak manfaat!



Daripada pengalaman saya sendiri, semasa hamil anak pertama
 saya mengalami sakit bahagian tulang belakang yang agak teruk.
 Bayangkan saya kena berbaring sepanjang masa terutama ketika 
kandungan mencecah 7 bulan sehingga bersalin. 
Kesan sakit belakang masih terasa selepas 6 bulan bersalin.
 Sehinggalah saya diperkenalkan oleh
 seorang rakan dengan produk premium beatiful ini. 


Pada awalnya saya agak ragu-ragu 
tetapi saya tekad untuk mencuba memandangkan 
saya tidak ingin mengambil sebarang pil 'pain killer'
 untuk mengatasi masalah saya.



Produk yang mendapat anugerah superbrands.Memang berkualiti!!


 Alhamdulillah! saya terkejut melihat perubahan yang dialami 
selepas 2 bulan pemakaian yang konsisten.
 Bukan sahaja sakit belakang saya hilang tetapi postur badan kembali cantik. 
 Tambahan lagi gastrik yang dialami oleh saya semakin pulih.
Saya begitu bersyukur kerana memiliki produk yang hebat seperti Premium Beatiful ini.


Selamat mencuba yea!!





p/s - boleh hubungi saya di talian 
Pn. Fifah Murni : 017-2404006 untuk sebarang pertanyaan.


3 comments:

zino said...

tumpang lalu... hehe

Unknown said...

Salam, Puan Fifah under CDM siapa ya? Semoga terus berjaya dalam bisnes ini...

Unknown said...

Salam,
Zino : Thanks kerana selalu menjenguk blog saya.

Dr. Hafiz : saya dibawah CDM Kamaliah @ nama glamour Kak Ma. Saya selalu juga nampak Dr. dan isteri di stoksi B32. Kagum betul dengan komitmen tuan yang mana 6.30 petang mesti dah terpacak di kelas. Tahniah!